امیر+

بروز ترین اخبار توییتر ، لینکدین ، اینستاگرام ، فیس بوک

امیر+

بروز ترین اخبار توییتر ، لینکدین ، اینستاگرام ، فیس بوک

بیزنس خود را در لینکدین متحول کنید

لینکدین را بهتر بشناسیم :

تا کنون درباره لینکدین شنیده اید؟ آیا می دانید لینکدین یکی از گزینه های اصلی بزرگترین فروشگاههای دنیا و کسب و کارهای اینترنتی است؟ لینکداین یک رزومه ساز شخصی و آنلاین با هر طراحی که مد نظر شماست به شما هدیه می دهد، شما را به دیگران معرفی می کند و در بازار جهانی یک غوغای پر طرفدار کسب درآمد شده است. این شبکه اجتماعی محبوب به چشم من نه فقط یک شبکه اجتماعی موفق بلکه یک کاریابی بزرگ جهانی است، در هر گوشه دنیا می توانید مستقیم و بی واسطه به کارفرمایی در گوشه دیگر دنیا وصل شوید و تجارتتان را گسترش بدهید.

 

بیزنس خود را در لینکدین متحول کنید :

تشکیل گروه های حرفه ای و یک آموزشگاه رایگان جهانی دنیایی است که لینکداین به شما می دهد، می توانید یک گروه متخصص بسازید و در کنار هم حرفه ای تر پیش بروید، زمانی که من هنوز لینکدین را نمی شناختم مدام برای دریافت پاسخ سوالاتم به سایتها و انجمنهای مختلف مراجعه می کردم و مجبور بودم تا به دست آوردن پاسخ سوالم زمان زیادی را صرف کنم اما از زمانی که لینکدین را شناختم دیگر با چنین مسئله ای مواجه نشدم به راحتی سوالم را در گروه متخصص مطرح می کنم و با افزونه ای که به مرورگرم برای لینکدین اضافه کردم متوجه آمدن پاسخ می شوم و در این بین به دیگر مشکلاتم می پردازم، این تنها گوشه ای از لینکدین برای من بود. لینکدین برای بسیاری از کسب و کارهای جهانی معجزه ای بزرگ بوده و هست، امکانات رایگان و ارتباطات آسان این دنیای زیبا را برای کاربران هیجان انگیزتر می کند.

 

کمپانی های بزرگ لینکدین را عامل موفقیتشان می دانند :

کوکاکولا فعالیت مجله کوکاکولا را مدیون لینکدین می داند به گفته مدیرعامل شرکت کوکاکولا تعداد بسیار زیادی از کلیکهای دریافتی آنها از طریق لینکداین به صفحات آنها وارد می شوند و این آمار حتی نسبت به صفحات فیس بوک آنها بیشتر است به گفته آنها لینکدین یک غول هدایتگر ترافیک برای آنهاست و بالای 917000 دنبال کننده یا فالوور در لینکدین دارند که بیشتر سن آنها بین 18 تا 35 سال است و این آمار فروش محصولاتشان را به وضوح جابه جا می کند. آنها معتقدند به خاطر حضور مخاطبان حرفه ای تر در این رسانه اجتماعی محتوی حرفه ای تری را برای آن در نظر می گیرند و این برای آنها امتیاز بزرگی است.
احتمالا همه خانمها کمپانی L’Oréal را می شناسند این کمپانی با توجه به داشتن چندین برند متفاوت از نظر نام معتقد است لینکداین بهترین جایی بوده که توانسته مخاطبان خودش را در سراسر دنیا مجتمع کند و به آنها برندهای مختلفش را در نام تجاری L’Oréal معرفی و بشناساند، L’Oréal محصولات تخصصی اش را از طریق لینکداین معرفی می کند تا مخاطبان خاص خودش را داشته باشد آنها این شبکه اجتماعی را برای کسانی که مانند خودشان چندین برند متفاوت را حمایت می کنند بهترین مکان برای تبلیغ و معرفی اعلام می کنند.

 

دوره آموزشی لینکدین چه کمکی به من می کند ؟!

کسانی که کسب و کار تخصصی دارند مخاطبان بهتری را در لینکدین پیدا می کنند. کسانی که به دنبال کار تخصصی هستند و یا کاری را در کشورهای دیگر جستجو می کنند میتوانند بدون هیچ مشکلی به یافتن شغل مناسب بپردازند. کسانی که به دنبال شروع یک کسب و کار موفق هستند رقیبان و همکاران متخصصشان را در اینجا پیدا می کنند و یک الگوی درست برای کارشان به دست می آورند پس اگر شما هم می خواهید کارتان را گسترش بدهید و وارد دنیای اینترنت شوید لینکدین را کنار نگذارید و آن را به راحتی یاد بگیرید به شما می گویم که چطور می توانید با لینکداین فروشتان را بالا ببرید و رایگان تبلیغ کنید، کارتان را گسترش بدهید ، کار پیدا کنید و یا کارمند خوب استخدام کنید ، آمار بازدید سایتتان را بالا ببرید، سئوی سایت را افزایش بدهید یا لینک های معتبری و رایگانی را به سایتتان وارد کنید قبل از اینکه بخواهید برای خریدن بک لینک اقدام کنید همه اینها را اینجا آورده ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.